Tijdens GreenTech in de RAI in Amsterdam toonde Quick Plug deze week haar geheel vernieuwde merkidentiteit. De nieuwe huisstijl en haar pay-off: The evolution of roots benadrukken het innovatieve karakter van het vernieuwde Quick Plug.
Met veel plezier en passie hebben we gewerkt aan dit project. Via een moodboard met diverse sfeerimpressie zijn we gekomen tot een stijl die naadloos aansluit met de belevingswereld van Quick Plug. Het logo laat dan ook in één oogopslag alle facetten zien van het bedrijf.
Website
Naast de nieuwe huisstijl is ook meteen een nieuwe website gelanceerd. Helder en duidelijk wordt het verhaal van Quick Plug verteld en in beeld gebracht. Neem hier een kijkje en geniet mee van 75 jaar kennis en ervaring.
Fotografie
Alles begint met de beste start. Dus ook de basis, de fotografie, mochten we onder handen nemen. We hebben gekozen voor stoere beelden met veel detail.
Wilt u meer weten over het ontwikkelen van een (ver)nieuwde merkidentiteit?
Wij delen graag onze ideeen met u. Bel ons: 0180 - 64 54 34 of stuur een bericht, dan bellen wij u.