Terug

KP Holland in het nieuw met een logo om trots op te zijn!

Tijdens het 65-jarig jubileum verraste KP Holland haar medewerkers en relaties met de onthulling van de nieuwe huisstijl.

Na ruim 25 jaar herkenbaarheid in geel/blauw was het tijd voor een opfrisbeurt. Vooral omdat veredeling een belangrijke kerntaak is geworden binnen het bedrijf. Onze opdracht luidde om het verhaal en de uitstraling van KP Holland toekomstbestendig te maken. Dit hebben we in samenwerking met Sense Marketing & More ontwikkeld, waarbij wij de creatie voor ons rekening hebben genomen. 

In overleg met de klant is gekozen voor 1 basislogo in 3 verschillende frisse kleuren, om de corporate-, breeding- en growingbedrijfsactiviteiten apart uit te lichten. In de huisstijl zit ook de celstructuur van de producten verwerkt. Hiermee wordt aangegeven dat KP Holland vanuit de basis van de plant, de cellen, innoveert.

Brainstormen met de klant is één van onze sterke punten. Wij houden ervan om met u om de tafel te zitten en samen iets moois te maken. Natuurlijk kunt u van ons een flinke dosis creativiteit verwachten, maar daarnaast krijgt elke klant zijn of haar eigen team van mensen zodat we de korte lijnen die u verwacht waar kunnen maken.

Heeft uw logo ook een opfrisbeurt nodig? Wij gaan die uitdaging graag aan! Maak hier een vrijblijvende afspraak voor een brainstormsessie.



 Afbeelding 112

Contact ons

voor meer informatie
+31 (0)180 64 54 34
info@2met.nl